tisdag, december 09, 2008

Grått

Det är så grått ute.... kan det inte komma lite snö igen så det blir ljust om dagarna?! Flyer och jag har inte samma åsikt där, han gillar inte snö!!! Nä okey jag gillar inte heller att kasa runder på snömodd och halka på is, men är bara gångbanor och vägar plogade så är det så mycket skönare med snö än grått grått grått!!!
Känns som man aldrig vaknar....

Var och tittade på Jesus Christ Superstar i lördags. Det var bra men Ola Salo var inte så bra som jag förväntade mig. Han som spelade Judas var däremot suveränt bra! Och sen var ju Fred Johansson med och bara han tog första tonen så fick jag ståpäls...! Han spelade Pontus Pilatus. Scenografin var riktigt snygg, även musiken var bra. Så själva produktionen var riktigt bra men Ola var lite av en besvikelse och slutet var väldigt knepigt och abrupt....
Sen ibland var det lite operett-varning för man hörde inte alltid texten....
Men det var trevligt :o) var på en tapas-restaurang efter, Mosaik. Mums så gott det var!!!
Sen var det tåget hem igen :o) och vidare till Hålet på julfest där mannen varit på julbord, så han var glad i hågen ;o) och där blev det sent........
Sov nästan hela söndagen, hade nog en del att ta igen...........

Sov nästan hela måndagen också, vet inte vad det är med mig?????? Idag var jag iaf i skolan ett par timmar och vi jobbade lite på projektet. Börjar dra ihop sig nu....... på tisdag är det redovisning........!!! Men vår powerpoint är riktigt snygg :o)
Kan kanske lägga in den här sen? Fast då får ni ju inte snacket till ;o)

Varit och klippt mig idag, det behövdes!!! Och jag har fått iväg julkorten med min nya adress till släkten. Ska bara maila lite folk också. Och har lite samtal jag borde ringa.... och lådor jag borde packa upp..... äh ja... det är ingen som tar det ifrån mig ;o)

Inga kommentarer: