torsdag, oktober 28, 2010

Tiden....

Mycket på gång och tiden rusar...... Ibland känns det så i alla fall.
Vi har kommit iordning här hemma! Får ta lite bilder och lägga upp här framöver, inte hunnit än.... Hade familjemiddag här i lördags så därför hade vi en deadline att jobba för så då hände det saker...! Så det var ju bra, få tummarna loss lite.
Tycker det blev riktigt bra, trivs och det känns "hemma"...... Lite småpiff kvar men det är ju bara skoj nu, de där sista piffen (och de blir man väl egentligen aldrig klar med...).
La familja tyckte också här var fint! M var imponerad, han var ju här i somras då här var liiiite fler kartonger..... och han var även med och flyttade och då var ju ännu mer kartonger och kaos :o)

Men nu är det lite som luften gått ur mig..... fast det har varit mycket nu under en längre period och jag har nog inte riktigt landat än?! Lite höst-deppig också tror jag bestämt. Men har roliga saker att se fram emot, och det får helt enkelt ta den tid det tar, inte stressa upp mig över att jag är lite nere. Och får jag bara tummarna loss och tar tag i ett beslut som hänger lite över mig så tror jag det släpper lite.... :o)

Har ju även tagit tag i min nätbutik (som jag har som en blogg kan man säga) där man kan beställa produkter, http://moln7.blogspot.com/ Det är himla kul faktiskt, lite nytändning känns det som. Ni får jättegärna länka dit på era bloggar och facebook, tipsa vänner och bekanta! :o) Ska ha ett homeparty/öppet hus också, den 14 nov. Får bli en liten testrunda den här första omgången, så jag kan slipa till det lite, sen kan jag ha fler framöver.

Må gott därute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset om sadeltäcket! Ska absolut hålla utkik efter julmarknader, det är ju ett självklart tillfälle!
:)
Christin