onsdag, maj 11, 2011

KBT

Idag ska jag för första gången till psykologen och börja med KBT (kognitiv beteendeterapi).
Och vad tror ni jag har gjort hela dagen...?! Nojjat över vad jag ska prata om...! Typiskt mig, kanske bättre att vänta tills man är där och se vad som händer då istället för att fundera över det hela dagen.... Lite orolig för hur jag ska reagera efteråt också, ska på yoga senare ikväll... vet inte om det är bra eller dåligt? Förhoppningsvis bra, avslappning och inte behöva tänka måste ju vara behövligt efter psykologbesök. Är ledig imorgon också så det är ju skönt även om jag gärna hoppar över det där med att sova bort en hel ledig dag till.....!!
Förutom att nojja över det har jag alltså sovit sovit sovit. Återhämtningen efter att ha jobbat 5 dagar i sträck och avslutat sista dagen med att jobba 10 timmar. Inte alls my cup of tea.... så idag sover jag. Kanske något att berätta för psykologen...? ;o)))

Håll tummarna för mig! :o))
Återkommer om hur det var.....
Må gott!

Inga kommentarer: