fredag, januari 02, 2009

Nytt år....

Jaha då var det nytt år. Nya möjligheter, fast egentligen är det ju nya möjligheter hela tiden, det är bara det att nu skriver vi en 9:a istället för en 8:a... Men jag blir alltid lite sentimental när det är nytt år, tänker tillbaka på vad jag gått igenom och varit med om under året och hoppas att nästa år ska bli bättre...
Men jag har haft ett bra 2008, träffade mitt livs kärlek, gick en bra utbildning och träffade där igenom trevliga människor. Fått nya insikter i livet och träffat massor med nya härliga människor!
Flyttat...... 2 ggr!!! Sagt upp mig, vilket var det bästa jag gjort! Hittat tillbaka till gamla vänner och även fått nya.

Nu vill jag egentligen hur mycket som helst med det nya året men för tillfället får jag avvakta lite, väntar på besked.............. ;o) *hemlis* fniss..........
Ska ge mig in i arbetsförmedlingslandet...... en massa att fylla i märkte jag.... *suck*
Är fortfarande väldigt sugen på eget, men behöver en kollega fortfarande och dessutom måste jag som sagt avvakta lite...... ;o)

Återkommer.......... hihihihi.....

Inga kommentarer: