lördag, mars 21, 2009

Jag lever! (knappt, men ändå.....)

Är ju hur länge som helst sedan jag skrev här sist! Skäms på mig.... Men har inte haft tid helt enkelt, har jag väl inte nu heller.... kunde legat i soffan istället ;o) men tänkte att några rader kan jag nog få ner.
Vad har hänt.........?
Har varit i Trollhättan i 2 veckor och blivit upplärd i Deichmann- butiken där. Och sen en vecka (4 dagar) i Hyllinge i butiken där. Så det har bara snurrat nummer, block, "ormar", säsongsnr osv i huvudet nu i 3 veckor.
Men i fredags fick vi tillgång till vår butik!!! 13 timmar jobbade (läs; slet!!!) vi, fick säkert över 100 kollin med skor, väskor m.m. Fy faaaaaaan vad det kändes i HELA kroppen på kvällen. Som tur var har jag ju min älskade man som gav mig en lååång fotmassage när jag kom hem...... :o) Jag har sån tur........ Vi firade dessutom 1 år i fredags!!! Fasen vad tiden går............ Synd bara att vi inte kunde fira det på nått särskilt sätt eftersom jag jobbade som jag gjorde och skulle upp och jobba på lördagen igen.
Får skriva mer en annan dag........... nu ska jag titta på Beck och sen nanna!!!

Inga kommentarer: