måndag, augusti 17, 2009

Lääääängesedan!!

Ja det var ett tag sen jag skrev här..... tror de där bokrecensionerna drar ner mig och då blir det inte att jag skriver alls så nu får det bli nån recension då och då bara. Orkar inte skriva om varje bok jag läser.....
Annars har det ju säkert hänt en hel del, vet inte riktigt var jag ska börja.
Men är så rastlös för ikväll ska jag och F titta på en lokal ev. till mig och på tisdag ska vi och titta på ett hus och på ons ska F och mamma titta på ett hus ( jag jobbar så mamma är stand-in..). Helt plötsligt är det jättemycket som snurrar i huvudet. Ska jag satsa på en egen lokal fastän vi kanske ska köpa hus? Har vi råd med det? Men när ska jag annars få lite mer snurr på mitt eget? Och jag måste få känna mig lite mer kreativ än vad jag är just nu......... Massor med idéer men ingenstans att göra av dom :o) Och känner mig väldigt inspirerad att sätta igång med mitt eget för nu har jag ett flexibelt deltidsjobb som jag trivs med och som ger bra lön så då kan jag köra mitt eget utan att ha för höga krav på att det ska generera en massa pengar direkt, även om jag såklart vill att det ska gå runt plus lite till ;o)
Har iaf lagt upp företaget på en sida på facebook, alltid nått.......

Vi får väl se vad det blir av allt det här :o) spännande om inget annat!

Må gott!

Inga kommentarer: