lördag, januari 02, 2010

2010

Nytt år och nytt årtionde.....
De bloggar jag läser har haft lite sammanfattning av sitt 2009, så jag har funderat lite på vad jag ska skriva.....
Vad hände egentligen 2009? Jag fick jobb och 6 månader senare blev jag fast anställd på Deichmann sko AB. Fick världens bästa arbetskollegor och en härlig chef!
Fick köpa min första bil också pga arbetet, en röd Golf. Golfen Rolf :o) går som en klocka.
Vi körde motorcykel till Backamo utanför Uddevalla för första gången. Till Old Style Weekend, en fordon- och musikträff i 50-talets anda. Helt underbart att se och vara med om så dit åker vi även i år!
Fyllde 30.... vilket gick smidigt utan nån kris ;o)
Har varit en del tråkigheter i mitt/vårat liv också men har lärt mig att tråkigheterna har oftast en lärdom med sig så man får försöka ta det till sig och sen gå vidare....
Öppnade min butik och egen mottagning, vilket jag är så glad att jag gjorde. Nu är det ju tyvärr så att jag redan har sagt upp den lokalen och hittar jag nån som vill ha den får de tar över när de vill. Blev sorgset nog sämre igen och det beror bl.a. på butiken.... Har dock kontrakt i 2 år på lokalen så man vet ju aldrig när jag lämnar och tänker fortsätta så länge. Och aromaterapin kommer jag aldrig att släppa sen på vilket sätt det blir i framtiden det får vi se.
Började också gå hos en psykolog 2009 och det har varit bra. Har fått upp ögonen för vilka förändringar jag har gjort med mig själv och mitt liv efter depressionen och hur otroligt mycket positivt det har gett mig. Är riktigt stolt! Och mår väldigt bra innerst inne....
Sen är jag så glad och tacksam för alla möten med nya människor och befintliga bekantskaper som har fördjupats!
Vet inte om jag glömt nått...?

Och vad ska nu ske 2010?! Fler förändringar såklart! Mot det bättre :o) Fortsätta på min inslagna väg när det gäller min hälsa och hur jag vill leva mitt liv. Så jag ser bara fram emot ett helt nytt orört år! Speciellt eftersom jag får leva det tillsammans med min älskade!

1 kommentar:

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Nytt år e bra! Nya tag nya mål.

Hoppas ditt 2010 blir fantastiskt!!!!

Massor av kramar