onsdag, oktober 07, 2009

Då och då......

Skrivandet i den här bloggen blir lite då och då....... :o) Men orkar inte alltid skriva, sitter så mycket här framför datorn iaf så då tappar jag sugen när jag sen ska skriva nått här.
Mycket surfande har det blivit som sagt. Letat leverantörer till butiken, kollat priser osv. Ett tag var jag riktigt trött på det och motivationen dalade.... Är tuffare än man tror att ha all beslutsrätt, att inte ha nån att bolla idéer med. Även om jag såklart pratar med F om väldigt mycket men kanske då inte när det gäller vad jag ska köpa in, alltså på det kreativa planet. Frågar inte han om han tror att den och den dekorationen blir bra till det och det........ :o) fast han har bra smak för det mesta så det kan jag kanske börja göra......

Inte mått så jättebra i heller på ett tag..... Känts som att jag haft nått i kroppen som inte vill bryta ut, mår lite halvdant och sen varit lite nere också så det har varit lite motigt helt enkelt. Hoppas det snart vänder.

Nu ska jag gå och sätta på lite nytt kaffe och sen se om jag kan motivera mig till att göra nått mer idag ;o)

Inga kommentarer: