söndag, januari 30, 2011

Dag 2

Min första kärlek.

Fick fundera lite på den.....
Hade nämligen en allra bästa kompis när jag var liten (3-5 års åldern), en kille, vi hängde ihop jämt. Men om jag var så kär det vet i katten....
Nä den som var första kärleken var Daniel. Och vi var 7 år :o)

Men sen min första vuxna kärlek infann sig vid 20 års åldern, hans namn behöver jag inte lägga ut här och det slutade inte lyckligt men lärde mig en hel del. Och tog faktiskt inte så lång tid att komma över.

Den riktigt stora kärleken har jag hittat nu! Finns inget större, tryggare, varmare kärlek än den jag känner för min älskade sambo. Svårt att hitta ord faktiskt. Kärlek är fantastiskt när det är så här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset om att göra uteplatsen större än vad man tänkt! Det är så sant som det är sagt!
Ha en skön helg!!
Kram Christin

Anonym sa...

Tack för alla snälla kommentarer du har lämnat! De värmer!
Kram Christin