onsdag, juli 09, 2008

Allsång!


Idag ska älsklingen sjunga på allsången med Anki på Slottscaféet! :D Lite nervös var han när jag lämnade han vid lunch-tid idag... Men det kommer att gå hur bra som helst, det är jag säker på!

Har en beställning på 20 nageloljor som jag helst skulle göra idag, sen är det karneval och då vill man ju göra annat. Det var nog lite brådis också.

Så om det är nån nagelbyggare eller dyl. som vill handla in min nagelolja är det bara att höra av sig! Helt naturlig, inga konstgjorda tillsatser alls. Mycket omtyckt av de som köper in av mig och deras kunder. Doftar gott också och är förstås väldigt bra för naglarna, naturliga eller byggda.
Även privatpersoner kan få köpa.

Tänkte lägga upp lite varor här sen som jag har och säljer. Så håll utkik. Kommer stå under typ varor eller produkter...

Inga kommentarer: