onsdag, juli 16, 2008

Räkfrossa

Ska på räkfrossa ikväll, på Gammeleksgården. Får väl se om vi får några räkor för när vi var där och ville ha fika så fick vi inte det... Lite märkligt ställe det där. Men det blir nog trevligt ikväll. Evertsson i bandet (Fred up Stairs) spelar tydligen med ett annat band, som jag inte kommer ihåg namnet på just nu, och de ska spela där ikväll.
Ska köra hoj ut dit och jag ska snart cykla till Flyer så att jag är redo när han kommer från jobb så vi kan sticka direkt.

Hade en liten kris efter karnevalen.... vet inte om det var för att jag var så trött efter helgen? Blir ju lätt det efter depressionen, får anpassa mitt liv lite mer nuförtiden...
Eller så var det för att det snart är den tiden i månaden...? Eller så kändes det lite som att sommaren var slut och inte ens hade börjat...?
Eller helt enkelt alla dom sakerna ihop...?!!
Men känns bättre idag...
Har dock fortfarande lite jobbångest, helt plötsligt.... :(
Har hela tiden inte riktigt tänkt på hösten utan sett fram emot att förhoppningsvis få läsa lite. Men nu kryper det i kroppen och en oro har smugit sig in.... Längtar efter eget, väldigt mycket igen....! *suck*
Poppar upp idéer hela tiden.....!

Får väl se vad som händer.... :)

Inga kommentarer: