onsdag, november 19, 2008

Läcka....

Har inte så mycket att blogga om... Har varit hemma pga trötthet (ovanligt...) och migrän (jäkla Anders). Men men, nya tag imorgon :o)
Har varit på riktigt kasst humör också, blä...... inte alls lust med nått och min/vår omgivning är ett kaos och då blir det kaos i mitt huvud också! Men försöker verkligen ta mig igenom det här utan att krascha ihop. Ska nog gå, känns så iallafall.... (varför kan det inte vara ett ord?!)
Har packat en del och fått hit det jag ska ha hit nu, sen får vi ta annat mindre nödvändigt sen. Vill bara tömma min lägenhet så vi kan lämna den. Ingen som känner för att bära lite möbler??? Blir inte så mycket för vi tänkte försöka köra så mycket som möjligt själva men just soffa och dyl orkar inte jag ta så då behöver Flyer hjälp.
Det som är tråkigt är att vi inte har någon bil!!! Så man måste hela tiden planera och låna, vilket ibland känns dumt även om Ulla- Britt och Mats säger att det är lugnt.
Men stor bil till de stora sakerna kan vi låna när det är dags men just det här att jag hade velat kunna flytta lite på kvällar osv det funkar liksom inte....

Fick en trevlig överraskning ikväll, det läcker från nått rör under diskbänken.... blä..... men så fick jag städat det skåpet och Flyer ska kolla det imorgon (han jobbar ikväll).

Imorgon kväll blir det IKEA, ska handla fler lådor till älsklingen så att han kan sortera ännu mer :o) han är hur flitig som helst, vilket gör mig väldigt glad!
Jag behöver också lite förvaring så jag får in mitt grejs i badrummet. Konstigt att jag har så mycket sånt för jag tycker att jag använder inte mycket grejs..... hmmmmm?? Tänk om jag hade varit värsta kräm- och sminkfreaket....! :o/

Nu ska jag gå och fixa till mig och inte smörja in mig i en massa krämer som jag inte har *fniss*
Sen kallar boken och sängen.
Natti natt!

Inga kommentarer: