lördag, november 08, 2008

Saknad.....

Är gräsänka inatt...... en natt.............. Inte så mycket kanske ni tycker men jag saknar min man jättemycket! Väldigt knepig och ovan känsla för mig. Har inte saknat nån på det viset förut.......... Inte heller när vi bodde på varsitt håll innan, även om jag saknade han då med men inte så här......... Hmmm...... Det måste vara kärlek banne mig! ;o)

Sköna söndag imorgon, därför jag inte är där mannen är. Han är på 50- års fest, först spelar dom sen ska han stanna kvar och fira hon som fyller år för han känner henne.
Jag kände att jag behövde vara hemma, så jag är hyfsat pigg imorgon. Ska vara färdig vid halv 11, kommer till på Folkets hus kl 11 sen öppnar det 13.
Så nu ska jag knyta benhögen. Får väl hoppas att Fis kommer och lägger sig bredvid mig så jag inte känner mig så ensam.............. ;o)

Natti natt!

Inga kommentarer: