måndag, november 03, 2008

Sömn...

Sover drygt 3 timmar varje dag när jag kommer hem från skolan, efter jag ätit... Hmm känns sådär normalt...??! Jag sover sen hela natten också, behöver väl mycket sömn... Men jag får ju inte så mycket gjort :o( fast idag var jag "hemma" (hemma är ju egentligen här på Kungsgatan nu, känns så i alla fall) i lägenheten på Ringvägen och gjorde i ordning lite till Sköna Söndag. Köpt cellofan-påsar av Louise som jag gjorde presentförpackningar av, blev himla bra faktiskt. Men har mer att göra inför söndagen...

Försökte se The Grudge i lördags.... Gick inte så bra och när Flyer messade om jag ville komma ner till Lokstallet och ta en öl med dem så valde jag mellan att se klart filmen och gå och lägga mig ensam eller cykla som en galning genom industrierna i hamnen och komma hem tillsammans med Flyer... Cyklade till Flyer :o)

Hade behandlingar innan på fm på lördagen sen sov jag 4 timmar... (den där sömnen igen...) Efter det gick jag och mamma och köpte mat. Jag tog sushi, blev så sugen när Louise åt det i veckan. Mamma tog pasta från Mama Teresas, också väldigt gott.
På söndagen var det bokklubbsmöte, frukost hos Christa. Som vanligt pratade vi om boken i 5 min och om allt annat i 3.5 timme..... :o) Men alltid lika trevligt!

Nu ska jag.............. sova! ;oD
Natti natt!

Inga kommentarer: