måndag, september 26, 2011

Nu får det vara nog...

Efter en himla trevlig helg så har jag sovit hela natten och hela dagen idag... min lediga dag... med strålande sol... och detta pga min depressionsproblematik...! Så trött på att leva så här!
Var på en jättetrevlig fest i lördags och innan dess hade vi bara varit ute på en väldigt kort hoj-runda. Lagt mig vid midnatt på fredagen och sov till 10 på lördagen. Kom visserligen hem sent på lördagsnatten men sov till 10 på söndagen också. Sen var vi och hämtade grejer i min sambos gamla "föräldrahem" och tog en fika hos en vän på em. Åt middag på kvällen hos mamma. Och efter en sådan helg är jag som sagt helt utslagen på måndagen, ibland t.om på söndagen ( skulle vi inte iväg på söndagen hade hela den dagen gått åt till återhämtning istället för måndagen men ibland räcker inte en dag...).
Är som sagt så trött på att leva så här, måste till en förändring!! Hur vet jag inte än...

Må gott!

1 kommentar:

Min rosa bubbla!! sa...

Förstår Kännslan gumman... Den äter upp en och man känner sig så maktlös.... :( hoppas du snar blir bättre. Gosekram <3 C