torsdag, september 15, 2011

Nytt sätt att tänka....

Som ni märker blir det sällan något bloggande från mig.... vilket nästan har känts som ett ok för mig.
Och så ska det ju inte vara så nu ska jag ändra sättet att tänka om bloggen :)
Har kommit på att jag fått för mig att jag måste skriva "mycket", speciellt då det har varit långt mellan gångerna. Har aldrig varit en bra dagboksskrivare (tröttnade) och har sett på bloggen som en slags dagbok och det funkar som sagt inte för mig! :)
Så förhoppningsvis blir det mer bloggande på detta viset!
Och de där frågeformulären (30 dagar osv) skippar jag också.... men om det är någon särskild punkt som ni vill veta mer om så hojta till så skriver jag gärna om den! Dvs om här fortfarande finns några av er kvar??! Hoppas det......

Just nu funderar jag på om jag ska vila upp mig lite till idag, efter min dunderförkylning som knockade mig i en vecka! Och som fortfarande envisas med att pocka på uppmärksamhet....
Eller om jag ska börja röja i någon del av vårt hem, som ser ut som ett bombnedslag beroende på en hel massa orsaker (sommar, sviktande psykisk hälsa, ork m.m).

Må gott!

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja är kvar! Såklart!! Kram

Piccolacasa sa...

Korta korta inlägg är lika bra eller bättre! Mycket text är ibland jobbigt!
Kram

Jenny sa...

Gött och se att ni är här tjejer! :o)
Kram på er