onsdag, augusti 13, 2008

Framtiden...

Väntar fortfarande på besked från komvux om jag ska börja kursen på måndag...!! De ville fylla de sista platserna och de hade informationsmöte om det igår. Så jag får vänta... Kanske det inte blir någon kurs alls. Önskar nästan det för jag är nog mer sugen på att jobba. Fast var vet jag ju inte... :o)

Ska på lägenhetsvisning imorgon... Men vi vet inte om vi egentligen är så intresserade, fast titta skadar ju aldrig. Och nu börjar jag snart få iordning i min lägenhet, min fondtygvägg är äntligen på plats!!! Så det där med att flytta igen känns lite kluvet... så det ska verkligen kännas wow! för nån lägenhet om det ska bli nån flytt. Men saknar verkligen min älskade man när vi är ifrån varandra, räcker med nån dag bara...

Kan knappt förstå att det är i mitten av augusti... Flyer och co på lokstallet har fullt upp med ALS-dagen och det är den 6e september... alltså snart!! Får göra lite reklam här för det. Alla pengar de får in går till ALS-forskningen! Så vill man skänka eller sponsra dagen på något vis (produkter till vinstbordet osv) så hör av er till mig så vidarebefordrar jag till dem.
Och givetvis kan man vara med och köra hoj-runda och på så vis sponsra. Eller gå på festen på kvällen och genom sin entréavgift sponsra.

Nä nu är jag så trött och sleten i min kropp så jag orkar inte sitta här längre, ska dö i soffan istället.....

Inga kommentarer: