torsdag, augusti 28, 2008

*Gäsp*

Är riktigt trött nu... Men samtidigt är det roligt i skolan och det är roligt med varma stenar-kursen. Men känner verkligen i min kropp att jag är trött. Sover inte så bra i heller. Det gör ju sitt. Men kanske den här helgen blir lite lugnare, ska inget på kvällarna.
Förutom att jag ska gå och se älsklingen och Fred up Stairs på Akropolis på lördag. Men det är senare så jag hinner vila innan.
Nu den här helgen ska jag lära mig mer om triggerpunkts-behandling med stenar och hur man kan kombinera aroman med stenmassagen. Kan hela massagen med stenarna nu och plockat en del stenar som jag vill använda också. Tror jag kommer ihåg massagen iaf. Lär vi se i helgen...
Har behandling imorgon efter skolan men bara en klient och mamma efter det :o) sen ska vi äta ihop. Mannen spelar på sitt jobbs personalfest så han kommer väl hem sent.

Hade varit så skönt om vi hittade en lägenhet...!! Var och tittade på en i veckan, jättemysig i ett hus från 1700-talet... Helt nyrenoverad... Men många som sökt på den :o(
Men får vi inte den så är det inte meningen och då hittar vi en ännu bättre :o) positivt tänkande...!!!

Något som var väldigt trevligt förra veckan var att jag fick bevisat för mig själv att jag inte var helt ute och cyklade när det gällde hur jag tyckte att en trevlig och bra butikssäljare ska vara. Och att min f.d chef faktiskt tänker helt fel. Skönt att man kom där ifrån...!!!

Nu nästa vecka ska jag på "intervju" på min kanske blivande praktikplats... Håll tummarna!!!!! På tisdag är det.... Men det känns bra, bra vibbar :o) Om jag får praktikplatsen där så berättar jag var det är.... ;o) ( en cliffhanger.... hihihi...)

Inga kommentarer: