tisdag, augusti 05, 2008

Rastlös.....!

Är så rastlös....Vet inte hur många ggr jag varit inne på blocket och tittat.... inne på komvux och ams hemsidor...... osv osv.!!!! AHHHHHH.......
Känner inte för att göra nått här hemma heller, borde dock diska....
Som tur är så blåser det halv storm så jag behöver iaf inte ha dåligt samvete för att jag inte är på stranden.

Letar jobb.... tror jag.... vill ha något att göra eller iaf veta hur min närmaste framtid kommer att se ut så att jag kan göra lite planer.
Ska gå en kurs i Hot stone massage och vill gärna använda det sen, gå ut med det i en annons kanske?!! Men vet jag inte om jag ska läsa på komvux om 2 veckor så är det rätt svårt att planera nått överhuvudtaget!! Otroligt frustrerande!!
Tittar på lokaler också.... men det är rätt dyrt och utan inkomst, inte så jättebra idé kanske...!
Men kul hade det varit. Varje gång jag är och rotar bland mina produkter blir jag sugen på en butik.....*snyft*

Funderar också lite på att gå en................. *konstpaus*..................... truck-kurs och ta truck-kort :o) tror jag hade passat på lager. Gillar ju att organisera, sortera och greja....... Men är lite rädd att bara de ser mig så kommer de tycka jag är för klen ( även nu när jag ändå lagt på mig en del *hmpf*).
Fanns ett jobb på lager där de inte krävde truckkort.... försöker bygga upp mod att söka det bara för att se vad som händer..... Företaget låg visserligen utanför stan men då kan jag ju köpa en gammal vespa eller moppe och träna växling.... blir älsklingen glad :o) tror han att jag kommer att ta mc-kort nån gång i framtiden *hmmmm*.

Summa kardemumma ( heter det inte men skit samma...)....... om det är nån som har en karriär över så tar jag gärna emot den....... :o) behöver inte ens vara en karriär, bara det är ett jobb.......

Inga kommentarer: